Odličan softver za uspjeh kupaca omogućuje vam pružanje odlične korisničke podrške. Naše sve-u-jednom rješenje omogućuje vam da se usredotočite na izgradnju novih odnosa sa svojim kupcima jer se usredotočuje na personalizaciju, brzinu i korisnost.
LiveAgent omogućuje vam kombiniranje svih vaših komunikacijskih kanala s klijentima u jednu objedinjenu pristiglu poštu kojoj svi u vašoj tvrtki mogu pristupiti. To omogućava svakom članu osoblja da vidi sve interakcije s kupcima na jednom mjestu i omogućuje agentima da započnu izgradnju odnosa s vašim kupcima.
Ključ uspjeha u korisničkoj službi je sjajan odnos s vašim kupcima. Kako bi se to postiglo, važno je stvoriti naviku odgovaranja na upite kupaca brzo, učinkovito i personalizirano. Međutim, mnoga internetska poduzeća suočavaju se s izazovima kada je riječ o upravljanju help desk upitima, što ih zauzvrat sprječava u pružanju učinkovitih odgovora.
Većina e-mail preglednika otežava rad u zajedničkoj pristigloj pošti jer nisu stvoreni s ciljem suradnje. Na primjer, kada radite s programom Outlook, mogli biste izbrisati rad suradnika, a da oni to uopće ne znaju i obrnuto. Kao rezultat toga, važne e-mail adrese mogu se lako izgubiti, previdjeti ili čak izbrisati. Uz LiveAgent, svo osoblje će imati pristup zajedničkoj pristigloj pošti, što timovima olakšava suradnju.
Nije dobra ideja pustiti vaše kupce da čekaju, jer mogu postati frustrirani. Međutim, to je često stvarnost korisničke službe. To se posebno odnosi na organizacije s velikim timovima za podršku, jer je lako previdjeti važne e-mailove dok ne bude prekasno.
Međutim, s LiveAgent-om možete postaviti podsjetnike za praćenje na e-mailova visokog prioriteta. Kao rezultat toga, vaš će tim uvijek primati važne e-mailove prije nego što bude prekasno.
Ako imate velik tim za korisničku podršku, može biti teško surađivati pomoću tradicionalnih poštanskih sandučića. Na primjer, ako članovi tima odu na godišnji odmor i prime važne poruke, mogu se izgubiti ili zaboraviti.
Rješenje? LiveAgent daje vam zajedničku pristiglu poštu tvrtke koja vašem osoblju omogućuje dijeljenje posla nedostupnih agenata.
Bez zajedničkog sustava za upravljanje komunikacijom s kupcima izuzetno je teško procijeniti izvedbu vaše korisničke podrške. Pomoću LiveAgent-a možete pratiti sve poruke koje se razmijenjuju između vašeg tima i vaših kupaca. Jednostavno možete uočiti probleme ili nagraditi članove tima koji vašim kupcima pružaju izvrsnu uslugu.
LiveAgent pruža svim članovima vašeg tima jednostavan način za praćenje upita kupaca i odgovaranje na njih. Integrira sve oblike komunikacije s kupcima u jedan cjelovit softver.
Bilo da vas korisnik kontaktira putem call centra, live chat-a, društvenih mreža, ili putem e-maila, LiveAgent vas pokriva tako da vaše osoblje može kontinuirano nadzirati komunikaciju s kupcima.
Ključ uspjeha kupaca je komunikacija, a LiveAgent pruža vama i vašem timu alate potrebne za učinkovitu komunikaciju.
LiveAgent kombiniraizvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje izuzetne podrške našim kupcima.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent nudi brojne alate koji mogu dramatično utjecati na izvedbu vašeg tima i na uspjeh vaše korisničke službe. Zajedno ti alati omogućuju vašem osoblju besprijekornu komunikaciju s vašim kupcima na više kanala.
Naš softver za uspjeh kupaca ima najviše ocjene u sektoru i nadmašuje ostale softvere za korisničke usluge koji su skuplji i nude daleko manje značajki.
Osigurati uspjeh kupaca znači ponuditi svojim kupcima višekanalno iskustvo. Zbog toga smo razvili posebnu, izvornu aplikaciju za Android i iOS koja se neprimjetno integrira s vašim web klijentom.
Čak i ako je vaše osoblje daleko od radnog stola, oni mogu nastaviti komunicirati s vašim kupcima putem e-maila, telefon i društvenih medija – sve u njihovoj aplikaciji. Ishod? Svaka važna poruka dobit će brz odgovor.
Naš softver za uspjeh kupaca koristi se širom svijeta i dolazi s potpunom ili djelomičnom višejezičnom podrškom. Nudi više od 40 jezika i omogućuje vam potpuno prilagođavanje svakog posebnog slova ili naglaska na slovu u aplikaciji.
Ovo omogućuje vašem osoblju da koristi materinji jezik kada odgovara na kupčeve upite i zahtjeve, a znači da vaši kupci mogu potražiti pomoć na svom jeziku.
Naš intuitivni ticketing sustav omogućuje vam da na brzinu vidite sve interakcije s klijentima i omogućuje vam automatizaciju mnogih uobičajenih zadataka korisničke službe. Vaše osoblje može se lako prebacivati između različitih oblika komunikacije, a vi možete prilagoditi svoje korisničko iskustvo specifičnim potrebama vašeg sektora izgradnjom obrazaca za kontakt i centrima za podršku po mjeri.
LiveAgent kontinuirano poboljšava i razvija nove značajke. Live Agent već nudi više od 179+ help desk funkcionalnosti i preko 40 integracija.
LiveAgent uživa povjerenje nekih od najvećih i najprestižnijih tvrtki na svijetu. Pročitajte naše priče o uspjehu i svjedočanstva kako biste saznali kako vam LiveAgent može pomoći da postignete uspjeh kupaca, osigurate lojalnost i podignete vašu korisničku podršku na višu razinu.
LiveAgent pruža moćan alat za uspjeh kupaca i za nove i za postojeće tvrtke. Ako tek započinjete posao, to će vam omogućiti da brzo izgradite bazu kupaca i izgradite lojalnost među svojim klijentima. Ako ste etablirana tvrtka koja želi vaše iskustvo s kupcima podići na višu razinu, integriranje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jedan centralizirani sustav omogućit će vašem osoblju da komunicira s vašim kupcima daleko lakše i učinkovitije.
LiveAgent smo osmislili kao agilno rješenje za korisničku podršku, a naš je softver prikladan za tvrtke svih veličina. Bez obzira u kojem ste sektoru ili koliko je velika vaša tvrtka, možemo vam pomoći da izgradite bolju komunikaciju sa svojim kupcima.
Softver za uspjeh kupaca pomoći će vama i vašem timu u upravljanju interakcijama s vašim kupcima. LiveAgent je SaaS rješenje koje spaja sve vaše komunikacije u jedan cjelovit sustav.
Vaši kupci koriste razne načine za kontaktiranje poput e-maila, telefona , ili live chat-a, tako da zadržavanje sve komunikacije na jednom mjestu pomaže agentima korisničke službe da bolje razumiju probleme kupaca i brže odgovore. LiveAgent također osigurava vašu internu komunikaciju tako da osjetljive podatke kupaca možete čuvati na sigurnom.
Uspjeh korisničke službe ključ je za izgradnju uspješnog poslovanja. Softver za uspjeh kupaca može dramatično poboljšati način na koji komunicirate sa svojim kupcima. Ne samo da će vaše osoblje moći dosegnuti kupce putem više kanala, već možete pratiti i izvedbu svoje korisničke službe.
Tržište softvera za uspjeh kupaca je pretrpano, ali svaki dobavljač ponudit će vam drugačiji set alata. Kao i kod svake odluke o kupnji, vaše potrebe za softverom za uspjeh kupaca ovisit će o vašem industrijskom sektoru, veličini vašeg poslovanja i vašim osobnim potrebama.
Većina softvera nudi osnovne značajke koje uključuju tickete, live chat ili analitičku nadzornu ploču. Oni koji su napredniji imaju automatizaciju, višestruke sustave podrške u bazi znanja ili drugačiji alat za suradnju.
S LiveAgentom otišli smo korak dalje. Softver pozivnog centra ugradili smo izravno u našu platformu, omogućujući vam jednostavnu izmjenu telefonskih poziva i drugih oblika komunikacije. LiveAgent također podržava upravljanje porukama s društvenih mreža izravno s nadzorne ploče, gdje možete odgovoriti i na poruke.
S toliko mnogo mogućnosti na tržištu, odabir softvera za uspjeh kupaca može biti težak zadatak. Zbog toga smo LiveAgent napravili tako da bude što agilniji. Ako imate samo jednog člana tima za korisničku podršku, nema problema: LiveAgent će organizirati sve njihove poruke. Ako imate velik tim koji se bavi pitanjima kupaca, LiveAgent će im omogućiti suradnju i pružiti vašim kupcima najbolje moguće iskustvo.
LiveAgent nudi sve ove značajke putem intuitivnog korisničkog sučelja koje je lako se nauči i iz koje možete vidjeti ključne mjerne podatke koji pokazuju koliko dobro služite svojim kupcima. Korištenje LiveAgent-a je povoljno jer sve ove korisne značajke dobivate po cijeni prosječne večere za dvoje.
Softver korisničke službe za maloprodaju
Povećajte prodaju i zadovoljstvo kupaca uz LiveAgent softver za maloprodaju! Iskoristite višekanalnu podršku putem društvenih medija, weba, emaila i live chata. Osigurajte besprijekorno iskustvo kupovine i smanjite napuštanje kolica uz pomoć u realnom vremenu. Započnite besplatni probni period već danas i pridružite se više od 21.000 zadovoljnih kompanija!
Korisnički zastupnik je ključni zaposlenik koji komunicira s kupcima i predstavlja tvrtku te njezine proizvode ili usluge putem više kanala. Njihova uloga uključuje rješavanje upita, pitanja i pritužbi kupaca, što je ključno za zadržavanje klijenata i poslovni uspjeh. Saznajte više o važnim vještinama i obuci potrebnoj za ovu poziciju te kako softver poput LiveAgent-a može unaprijediti korisničku podršku. Isprobajte LiveAgent besplatno i poboljšajte svoj tim za korisničku podršku već danas!
Posebno čvorište uz softver za korisnički portal
Omogućite korisnicima pristup resursima i praćenju tiketa uz LiveAgent korisnički portal. Besplatni probni period bez kreditne kartice!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team