Satur
SATUR putnička agencija je najveća putnička agencija u Slovačkoj s više od 100 godina iskustva i preko 90 000 zadovoljnih klijenata koji imaju priliku putovati u više od 150 država…
Poboljšajte svoje odnose s kupcima pomoću softvera za korisničku podršku od LiveAgent-a.
Umorni ste od dosadnih softvera za tiketiranje? Mi isto. Uz LiveAgent, vaša e-pošta, razgovori, pozivi, spominjanja na društvenim mrežama i drugi kanali završit će u jednom univerzalnom pretincu za poruke, a zahvaljujući naprednim pravilima automatizacije i integracije, vaša noćna mora oko pružanja korisničke podrške može završiti klikom na gumb za registraciju.
00:00/02:25
Softver za korisničku podršku
Softver za korisničku podršku ili help desk softver je vrsta softvera koji tvrtke koriste za komunikaciju sa svojim kupcima.
Agenti iz korisničke podrške koriste se značajkama kao što je upravljanje tiketima kako bi učinkovito organizirali komunikaciju s kupcima i brže rješavali korisničke upite.
Koristi se za povećanje zadovoljstva korisnika, pružanje brzih odgovora na pitanja i objedinjavanje različitih komunikacijskih kanala u jednom praktičnom pretincu za poruke.
Poboljšajte odnose s kupcima i upravljajte korisničkom komunikacijom uz potpuno opremljeno, višekanalno help desk rješenje od LiveAgent-a.
Dobijte bolji način upravljanja komunikacijom s kupcima i organizirajte sve poruke na jednom mjestu uz naš sustav za tiketiranje.
Naš alat za chat jednostavan je za implementaciju i jedan je od najbržih na tržištu, što znači da možete pružiti brzu podršku svakom online korisniku.
LiveAgent može integrirati sve važne društvene mreže i aplikacije za razmjenu poruka na jednom mjestu – Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber i WhatsApp.
Pozivni centar od LiveAgent-a najbolji je način da interakciju s kupcima učinite osobnom u situacijama kada pisana riječ jednostavno nije dovoljna.
Poboljšajte online korisničku uslugu s informativnim člancima, vodičima i priručnicima u bazi znanja ili omogućite korisnicima da diskutiraju na forumima.
Istražite kako vam naše rješenje za korisničku podršku može pomoći da
poboljšate prosječno vrijeme odgovora i usrećite svoje kupce.
Kada koristite naš pojednostavljeni sustav za tiketiranje, ne morate zasebno pratiti svaki kanal za komunikaciju s kupcima. Pomoću njega možete objediniti sve svoje račune i organizirati komunikaciju u jednom pretincu za poruke. Naš hibridni tijek tiketa kombinira poruke od svakog korisnika i stavlja ih u jednu tiket temu za lakše odgovore i buduće razgovore.
LiveAgent je platforma za korisničku podršku koja može obuhvatiti sve važne komunikacijske kanale. Naš sustav za tiketiranje integrira račune e-pošte, widget za brzi chat uživo, mogućnosti pozivnog centra, platforme društvenih mreža, aplikacije za razmjenu poruka i korisnički portal s bazom znanja. Pobrinite se da vaši kupci budu zadovoljni bez obzira koji komunikacijski kanal odabrali.
Saznajte više o podržanim kanalima
Upravljanje odnosima s korisnicima sastavni je dio LiveAgent-a. Pohrana i organiziranje informacija o kupcima unutar našeg softvera za korisničku podršku omogućuje vam da im jednostavno pristupite i dobijete potrebne uvide. Izradite prilagođena polja u odjeljku s kontakt podacima kako biste ostali informirani i pružili najbolju uslugu. Osim što nudi vlastiti skup CRM značajki, LiveAgent se može integrirati s raznim popularnim CRM softverima.
Integracije mogu olakšati rad svim agentima u korisničkoj podršci. LiveAgent nudi više od 200 eksternih i izvornih integracija s popularnim softverom, od upravljanja projektima i praćenja vremena do rješenja koja su više usmjerena na određenu nišu. Također nudimo različite plug-inove za migraciju help deska kako bismo vam olakšali tranziciju na LiveAgent. Integrirajte svoje omiljene alate s LiveAgent-om i trošite manje vremena na prebacivanje između aplikacija.
Pružanje pravovremenih odgovora na upite kupaca može biti još lakše zahvaljujući značajkama automatizacije. LiveAgent vam može pomoći da automatizirate organizaciju tiketa i dodjeljivanje zadataka agentima, kao i da automatski odredite prioritet tiketa. Postavite personalizirana pravila za rješavanje ponavljajućih zadataka ili koristite automatske odgovore i druge zanimljive značajke kako biste si olakšali svakodnevni rad kada vam je to potrebno.
Jedna od ključnih značajki LiveAgent-a je izvješćivanje u stvarnom vremenu i opsežna analitika koja vam pomaže otkriti i razumjeti snage i slabosti vaše korisničke službe. Također možete iskoristiti značajke gamifikacije od LiveAgent-a kako biste motivirali svoje predstavnike u korisničkoj podršci da bolje obavljaju posao. Učinite rad agenata zabavnijim i uključite se u prijateljsko natjecanje zahvaljujući prilagođenim značkama.
Saznajte više o izvješćivanju
LiveAgent može biti vaš po pristupačnoj cijeni. Pogledajte usporedbu i saznajte koliko možete uštedjeti na raznim značajkama.
SATUR putnička agencija je najveća putnička agencija u Slovačkoj s više od 100 godina iskustva i preko 90 000 zadovoljnih klijenata koji imaju priliku putovati u više od 150 država…
FrëschKëscht je počeo kao školski projekt i pretvorio se u pravu kompaniju zahvaljujući odličnoj korisničkoj službi.
Pažljivo smo odabrali značajke u našim cjenovnim planovima kako biste mogli izabrati najpovoljniji plan s najboljom vrijednošću. Plaćajte samo ono što koristite bez prekoračenja budžeta.
Most Popular
Isprobajte sve što nudimo uz besplatno 30-dnevno probno razdoblje
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team