Softver za pozivni centar od LiveAgent-a nudi funkciju povratnog poziva kao dio svog IVR-a (interaktivnog glasovnog odgovora). Umjesto čekanja na liniji, vaši kupci sada mogu zatražiti da ih povratno nazovete pritiskom na gumb.
Ne trebaju čekati niti brinuti da će izgubiti svoje mjesto u redu. LiveAgent će automatski nazvati kupca kada dođe na red.
S redom čekanja za povratne pozive u pozivnom centru LiveAgent-a, vaši agenti neće morati ručno nadzirati tražene povratne pozive. Ugrađena funkcija ACD (automatska distribucija poziva) sinkronizirana je s našim moćnim IVR sustavom kako bi se automatski spremili broj pozivatelja i pozicija u redu čekanja. Dostupna je i funkcionalnost automatskog biranja broja pozivatelja i dodjeljivanja poziva odgovarajućem agentu.
Omogućite svojim korisnicima opciju primanja povratnog poziva od strane vašeg kontakt centra umjesto čekanja na liniji. Time pokazujete da cijenite njihovo vrijeme, čime možete smanjiti stopu napuštanja poziva i ostvariti sveukupni porast korisničkog zadovoljstva.
Kupci očekuju ugodno iskustvo svaki put kad se obrate korisničkoj podršci. Dajući im mogućnost automatskog povratnog poziva, možete im pružiti besprijekorno korisničko iskustvo. Smanjite napore kupaca već danas, istovremeno poboljšavajući korisničko zadovoljstvo i lojalnost vašem brandu.
Kako biste počeli koristiti uslugu automatskog povratnog poziva, jednostavno stvorite IVR skriptu koja uključuje opciju povratnog poziva.
Prijavite se na svoj LiveAgent račun, a zatim redom kliknite na opcije Konfiguracija, Poziv i Brojevi. Kliknite na “Uredi postojeće brojeve” i odaberite IVR.
Kliknite na “Dodaj zapis” i učitajte prethodno snimljene IVR poruke ili snimite vlastite.
Kreirajte svoju IVR skriptu. Slijedite korake navedene u našoj bazi znanja za postavljanje automatskih povratnih poziva.
Inicirajte poziv kako biste provjerili radi li funkcija povratnih poziva. Slijedite IVR upute i pritisnite traženi broj za povratni poziv.
Softver za pozivni centar s funkcijom povratnih poziva troškovno je učinkovito rješenje za tvrtke svih veličina. Uz automatske povratne pozive, smanjit će se opseg poziva i manje agenata će morati odgovarati na njih.
Ne propustite potencijalne mogućnosti prodaje samo zato što vaši kupci ne mogu stupiti u kontakt s vama. Uz automatske povratne pozive, manje je vjerojatno da će vaši kupci biti frustrirani i odustati od telefonskih poziva. Dajući im priliku da zatraže automatski povratni poziv, možete generirati više prodaja i istovremeno poboljšati zadovoljstvo kupaca.
Prikupite više uvida o usluzi koju pružate. Naše robusne značajke izvješćivanja prikazuju statistiku vašeg virtualnog pozivnog centra, uključujući propuštene i primljene pozive, trajanje poziva, dodijeljene agente i više toga.
Softver za kontakt centar od LiveAgent-a nudi bezbroj mogućnosti izvješćivanja. Segmentirajte podatke po danu, tjednu, mjesecu ili prilagođenom datumskom rasponu i stvorite grafikon koji najbolje odgovara vašim potrebama. Što bolje poznajete uslugu koju pružate, tim više možete poboljšati i povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca.
Funkcija automatskog povratnog poziva čuva mjesto vašeg kupca u redu. Kupac može prekinuti poziv znajući da je njegov broj zabilježen, mjesto u redu sigurno, a povratni poziv zajamčen.
Softver našeg kontakt centra nudi objedinjenu višekanalnu radnu površinu za agente. Uz LiveAgent, agenti vašeg kontakt centra mogu pristupiti svim upitima s različitih kanala (društvene mreže, chat, e-pošta, telefon) putem jednog sučelja.
Postavite automatizacijska pravila kako biste poboljšali produktivnost i tijek rada svojih agenata. Automatizacijska pravila mogu se koristiti za automatsko slanje popratnih e-poruka, dodavanje oznaka (povratnog poziva) u tikete i još mnogo toga.
LiveAgent-ov softver za pozivni centar s povratnim pozivima opremljen je ADP funkcionalnošću kako bi se osiguralo neometano preusmjeravanje poziva i vrhunsko korisničko iskustvo. Naša značajka ADP-a automatski usmjerava pozivatelje do najprikladnijeg agenta/odjela na temelju dostupnosti, prioriteta ili nasumičnog dodjeljivanja.
Naš internetski pozivni centar opremljen je moćnim IVR sustavom koji je spreman za izvršavanje složenih IVR-a stabala. IVR sustav je dovoljno jednostavan da ga mogu koristiti početnici, ali i dovoljno robustan da zadovolji profesionalne potrebe pozivnog centra.
Automatski sustav za povratne pozive od LiveAgent-a odrađuje sav težak posao, osiguravajući da agenti mogu i dalje odgovarati na pozive bez ikakvih prekida. Kada kupac zatraži povratni poziv i dođe na red, sustav će automatski nazvati njegov broj i povezati ga s odgovarajućim agentom kontakt centra.
Softver za pozivni centar od LiveAgent-a automatski bilježi svaki dolazni i odlazni poziv. Sustav može pohraniti neograničen broj snimki poziva koje se mogu koristiti za osiguranje kvalitete, obuku ili u pravne svrhe.
LiveAgent-ov hibridni prikaz tiketa osigurava da agenti kontakt centra prate proces rješavanja problema klijenta na više kanala i pritom ostanu u istom tiketu. Hibridni tokovi tiketa pomažu agentima u pružanju pronicljivih i personaliziranih odgovora koji pomažu u poboljšanju zadovoljstva i lojalnosti kupaca.
Uz potpuno opremljeni softver za pozivni centar, LiveAgent ima sve što vam treba za pružanje korisničke podrške.
Povežite sve račune društvenih mreža s našim softverom kontakt centra kako biste poboljšali produktivnost agenata i zaštitili podatke svojih kupaca. Help desk softver od LiveAgent-a integrira se s Instagramom, Twitterom, Facebookom, Facebook Messengerom i Viberom.
Help desk softver od LiveAgent-a može se pohvaliti najbržim widgetom za chat uživo na tržištu. Uživajte u naprednim značajkama kao što su proaktivne pozivnice za chat, izvanmrežni obrasci, obrasci prije chata, kao i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji vam omogućuje pregled teksta koji kupac upisuje u prozor za chat prije nego što pritisne “Pošalji”. Mogućnosti chata uživo u kombinaciji s LiveAgent kontakt centrom pomoći će vam da istovremeno poboljšate angažman korisnika, povećate prodaju i ojačate zadovoljstvo kupaca.
Usmjerite sve upite kupaca u centraliziranu radnu površinu agenata s našim softverom za tiketiranje. Dodijelite tikete različitim odjelima i agentima i organizirajte svaki upit prema oznakama, prioritetu ili datumu primitka. Pregledajte putovanje svakog kupca u rješavanju problema od početka do kraja, na različitim kanalima podrške pomoću našeg hibridnog tijeka tiketa.
Stvorite i stilizirajte svoju vlastitu bazu znanja koristeći naš uređivač WYSIWYG (ono što vidite, to i dobivate). Poboljšajte zadovoljstvo svojih kupaca pružajući im alate za samopomoć, poput članaka s uputama, čestih pitanja ili foruma zajednice.
Softver za pozivni centar od LiveAgent-a baziran je na internetu i nudi mnogo više od povratnih poziva s funkcijom reda čekanja.
Help desk softver od LiveAgent-a sadrži više od 200 korisnih značajki koje će vam pomoći da pojednostavite tijek rada svojih agenata i uklonite nagađanja iz korisničke službe. Poboljšajte performanse svojih agenata s LiveAgent-om već danas.
Naš softver za kontakt centar dizajniran je kako bi dobro funkcionirao s ostalim aplikacijama. Integrirajte svoje favorite s našim softverom za pozivni centar kako biste ostvarili maksimalnu učinkovitost agenata i dobili potpuni pregled profila svakog kupca, uključujući prethodne kupnje i interakcije s vašom tvrtkom.
Naš glavni cilj je vaš uspjeh. Korisnička podrška LiveAgent-a dostupna je 24/7, 365 dana u godini na više komunikacijskih kanala, uključujući Twitter, Facebook, Instagram, e-poštu, chat uživo, korisnički portal ili telefon. Javite nam se kad god nas zatrebate i rado ćemo vam pomoći. Također, nudimo podršku na više jezika, ako vam zatreba.
Softver za povratne pozive od LiveAgent-a izrađen je imajući na umu fleksibilnost, skalabilnost i timsku suradnju. Budući da svako poduzeće (bez obzira na njegovu veličinu ili djelatnost u kojoj posluje) ima različite potrebe, naš je kontakt centar u potpunosti prilagodljiv.
Naš softver se može prilagoditi za radnje svih razmjera i bilo koje svrhe, bilo da je vaš kontakt centar specijaliziran za dolaznu korisničku uslugu, odlaznu prodaju ili oboje. Naši profesionalni savjetnici ili tehničko osoblje mogu vam pomoći u stvaranju najučinkovitijeg softverskog rješenja koje odgovara vašim potrebama.
Bilo da ste u zdravstvu, ugostiteljstvu, SaaS-u, automobilskoj industriji, e-trgovini ili obrazovnoj industriji, LiveAgent se može prilagoditi kako bi odgovarao vašim potrebama.
Softver za kontakt centar od LiveAgent-a je usklađen s GDPR-om, Google OAuth verificiran, HTTPS šifriran i pohranjuje korisničke podatke u Tier-III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 certificiranim objektima.
Softver za pozivni centar od LiveAgent-a u potpunosti se temelji na oblaku. Jednostavno pristupite moćnim značajkama automatskih povratnih poziva u kontakt centru na dnevnoj bazi.
Naš višekanalni softver za pozivni centar osvojio je više od 20 nagrada samo u 2020. godini, a to može zahvaliti svojim višekanalnim sposobnostima, moćnom izvornom CRM-u i naprednim CRM integracijama. Otkrijte kako se LiveAgent jednostavno prebacuje s jednog kanala na drugi već danas.
Softver za pozivni centar od LiveAgent-a dostupan je u besplatnom cjenovnom modelu. Nudimo besplatan softver pozivnog centra, kao i naprednu verziju koja se plaća i uključuje automatske povratne pozive. Naš cjenovni plan za softver pozivnog centra dolazi po pristupačnoj cijeni. Platite manje i ostvarite veću vrijednost s LiveAgent-om već danas.
Pružite svojim kupcima mogućnost da vas kontaktiraju putem kanala za podršku koji preferiraju. Bilo putem chata, e-pošte, telefona, videa, društvenih mreža ili internetskog chata, LiveAgent je spreman osigurati besprijekorno višekanalno korisničko iskustvo koje vaši klijenti očekuju.
Pružite iznimno personaliziranu, stručnu i kontekstualnu pomoć s našim sustavom za povratne pozive i uživajte u poboljšanim dugotrajnim odnosima s kupcima, većem zadovoljstvu korisnika, poboljšanoj lojalnosti kupaca i više prodajnih prilika.
Razmislite o našem nagrađivanom višekanalnom softveru za povratne pozive. Testirajte naše moćne IVR i CRM integracije kako biste otkrili kako možete pružiti besprijekorna korisnička iskustva na svim uslužnim kanalima. Zatražite demonstraciju ili pokrenite besplatno 30-dnevno probno razdoblje kako biste vidjeli što sve nudi softver za pozivni centar od LiveAgent-a.
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team