Angažirajte se s vašim klijentima preko svih kanala bez imalo muke. LiveAgent, višekanalni cloud-based softver za pozivni centar je sve što ćete ikad trebati da pružite pouzdanu i personaliziranu uslugu vašim klijentima. Naš VoIP (protokol glasa putem interneta) telefonski sustav pozivnog centra s naprednim značajkama kao što su IVR, zahtjevi za povratni poziv, ACD, pametno preusmjeravanje poziva, transferi poziva, neograničeno snimanje poziva i HD video pozivi — a to je tek početak.
00:00 / 02:02
00:00 / 04:39
Istražite naše ključne značajke s besplatnom LiveAgent probom i vidite kakav je osjećaj pružati profesionalne usluge s našim rješenjem. Vidjet ćete kako je lako postaviti pozivni centar, dodati VoIP brojeve ili postaviti IVR s našim moćnim alatom
Pogledajte kako LiveAgent može poboljšati komunikaciju s vašim klijentskim kontaktima i kreirati sjajno iskustvo za agente. Naše fleksibilno rješenje radi besprijekorno, tako da se možete fokusirati na usrećivanje vaših klijenata.
Što vaši agenti kontakt centra dobivaju:
Naš alat za kontaktni centar vam može pomoći kreirati ultimativnu platformu za angažman klijenata i pomoći vam povećati vjernost klijenata. Pokažite fantastičnu podršku svojim klijentima uz naše help desk rješenje i brže rješavajte vremenski zahtjevne probleme.
Premašite očekivanja klijenata
S lakoćom rješavajte operacije centra za podršku zahvaljujući našem kompaktnom rješenju. Podignite produktivnost vašeg pozivnog centra na najveću razinu i poboljšajte kvalitetu interakcija s klijentima uz LiveAgent.
Moćne značajke koje vam pomažu poboljšati komunikaciju putem telefona i pružiti izvanredna korisnička iskustva.
Interni pozivi su funkcija koja vam omogućuje komunikaciju s vašim kolegama tijekom njihove smjene, ako je potrebno, te omogućuje transfer poziva. Saznajte više
Naš višekanalni softver za pozivni centar može rješavati više kanala — naš pozivni centar, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, korisnički portal, email i više. Saznajte više
Naš mrežno bazirani pozivni centar ima sposobnost poziva prema bilo kojem web broju. Kliknite broj koji želite nazvati i LiveAgent će učiniti ostalo. Također može koristiti i mail-to protokole. Saznajte više
Naš pozivni centar ima prisutne i konzultativne transfere. Prisutni transferi podižu zadovoljstvo klijenata i osiguravaju da je pozivatelj povezan s agentom prije nego je poziv završen. Saznajte više
LiveAgent pozivni centar se integrira s preko 99% VoIP ponuđača koji koriste SIP Trunk. Ne vidite vašeg preferiranog VoIP partnera? Kontaktirajte nas i bit će nam drago da ga dodamo na naš popis. Saznajte više
Povećajte zadovoljstvo klijenata dajući im opciju da zatraže povratni poziv kada nemaju vremena čekati ili kad su vaši agenti previše zaposleni da bi mogli odgovoriti. Saznajte više
Podržite svoje klijente obraćajući im se koristeći naš manualni pozivni centar za odlazne pozive. Poboljšajte veze s klijentima i optimizirajte odlazne interakcije s klijentima. Saznajte više
Agenti imaju opciju usmjeravanja dolaznih poziva na osobne uređaje kao što je mobilni telefon. Koristite usmjeravanje na GSM telefonski broj ili našu LivePhone aplikaciju. Saznajte više
Povežite neograničen broj uređaja za pozivanje i telefonskih brojeva s vašim rješenjem za pozivni centar. LiveAgent je kompatibilan s hardverskim, kao i virtualnim uređajima za pozivanje kao što su softphone programi. Saznajte više
LiveAgent-ovo kompaktno rješenje za pozivni centar nudi sučelje bogato kontekstom. Dajte svom pozivnom centru mogućnost tranzicije između odgovaranja na pozive i pronalaska podataka o klijentima. Saznajte više
Vaš prostor za kontakt centar može osigurati da vaši agenti neprestano pružaju personaliziranu uslugu s jednom od naše tri CRM integracije. Također možete koristiti i naše izvorne CRM alate. Saznajte više
Integrirajte svoja računala, laptope i telefone koristeći LiveAgent. S lakoćom ostvarujte pozive i odgovarajte na njih, dok svojim klijentima pružate odličnu korisničku podršku. Saznajte više
Omogućite push notifikacije u LivePhone aplikaciji i bit ćete obaviješteni putem push notifikacije svaki put kada vas čeka chat, poziv ili dolazni tiket. Saznajte više
Pregledajte vaše interakcije u vezi poziva koji su ostvareni, primljeni, odgovoreni ili propušteni od strane vaših agenata. Dobijte kontekst o povijesti klijenta zahvaljujući značajkama za zapis poziva i povijest. Saznajte više
LiveAgent pozivni centar ima podršku za IVR izbornike. Snimite vlastite poruke ili učitajte prethodno snimljene u vaš LiveAgent sustav za glasovne odgovore i inteligentno preusmjeravanje. Saznajte više
Naša aplikacija za pozivni centar distribuira pozive po prioritetu agenta ili nasumično. Odaberite koje vam postavke odgovaraju, kao i prilagođene postavke kao što je vrijeme za pauzu. Saznajte više
Dobijte kontekst u vezi povijesti klijenta s neograničenim snimanjem poziva koje pohranjuje svaki poziv. Ponovno ih reproducirajte bilo kad da vam pomognu u pružanju izvrsnog korisničkog iskustva. Saznajte više
Naš softver za poslovni pozivni centar je kompatibilan s velikim brojem cloud VoIP telefonskih sustava. Povežite ih s vašim LiveAgent pozivnim centrom i zovite koristeći uređaje koje vi preferirate. Saznajte više
Naše sveobuhvatno softversko rješenje za pozivni centar može rukovati s više uređaja namijenjenih za pozive. Sustav vas obavještava svaki put kad vas netko pokušava nazvati na bilo koji broj. Saznajte više
Pružajte 24/7 podršku i podignite zadovoljstvo klijenata čak i kad su vaši agenti offline. Koristite našu bazu znanja za offline podršku. Saznajte više
Iskoristite naše povijesne izvještaje za poboljšanje vaše korisničke usluge. Koristite grafikone ili tablice i segmentirajte vaše podatke na koji god način želite. Pratite pozive, prazan hod i više. Saznajte više
Naš web-bazirani softver za pozivni centar omogućuje agentima kontakt centra video chat s klijentima. Video pozivi podržavaju video, glas i chat bez mogućnosti snimanja. Saznajte više
Brza rješenja
LiveAgent pozivni centar je lak za postavljanje i lak za korištenje. Zahvaljujući potpunoj integraciji s našim tiketing sustavom, možete brže ostvarivati pozive i odgovarati na njih. Kratko prosječno vrijeme dosega vam može pomoći u bržem rješavanju problema.
20s
Prosječno vrijeme dosega Integrirajte vaš višekanalni tiketing softver s aplikacijama koje svakodnevno koristite. Imamo preko 150 integracija dostupnih putem pluginova.
Bolji doseg
Pozivi su još uvijek jedan od najpopularnijih načina za doći do help deskova, što čini pozive jednim od najbržih načina za zadovoljiti vaše klijente. Dobijte jedan od najpopularnijih kanala za korisničku komunikaciju i dosegnite više klijenata.
50 %
svih klijenata obavlja pozive Polovina vaše korisničke baze možda čeka na opciju da vas nazove umjesto da vam šalje emailove. Čak i samo nekoliko telefonskih linija može poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Kvalitetna usluga
Riješite probleme na osobnoj razini uz pravu konverzaciju i shvaćanje. Pozivi vam mogu pomoći nositi se s klijentima na drugačijoj razini dok vam istovremeno omogućavaju da izbjegnete dugotrajne konverzacije putem emailova. Možete koristiti i video pozive.
70 %
Prosječna stopa rješavanja Istraživanja pokazuju da su pozivi jedan od najpouzdanijih kanala za rješavanje problema. Nadogradite vaš set alata za vremenski osjetljive probleme ili pozive s važnim klijentima.
Uzmite cloud softver za pozivni centar koji vam pruža najviše vrijednosti. Usporedite značajke i cijene po korisniku mjesečno koristeći naš kalkulator cijena.
Isprobajte sve što imamo ponuditi s besplatnim 30-dnevnim probnim periodom
Integracija, Automatizacija, Inovacija
LiveAgent-ov softver za pozivni centar je GDPR sukladan, HTTPS enkriptiran i uspješno je prošao Google OAuth API revizijsku provjeru.
Naš cloud-based VoIP softver za pozivni centar radi na sigurnoj vezi koja koristi HTTPS protokol. Sva komunikacija između vašeg pretraživača i cloud kontakt centra je enkriptirana, uključujući vaše live chatove, pozive pozivnog centra i email komunikaciju.
LiveAgent poslužitelji su postavljeni na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16 ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Naša postrojenja za podatkovne centre su unutar osiguranog perimetra koji ima sigurnosne zone s više razina, 24/7 fizički nadzor, CCTV video nadzor, identifikaciju s više faktora i više.
Naša mreža je zaštićena redundantnim firewall-ima, najboljom tehnologijom za rutere u svojoj klasi, sigurnim HTTPS transportom putem javnih mreža, te tehnologijama za otkrivanje i/ili sprečavanje upada u mrežu (IDS/IPS) koje nadziru i/ili blokiraju zlonamjerni promet i mrežne napade.
Naše već spremne integracije vam mogu pomoći da postanete društveni i pružiti personalizirano korisničko iskustvo na važnim društvenim kanalima. Naš tiketing sustav podržava besprijekorne integracije za vaš Facebook, Instagram i Twitter. Čak možete rješavati i vašu tekstualnu komunikaciju koristeći našu integraciju za Viber.
Pružite izvrsno korisničko iskustvo uz naš live chat. On je jedan od najbržih dostupnih live chat widgeta i može se lako integrirati u vaše web stranice. Izgradite smislene veze s vašim klijentima i pretvorite web posjetitelje u mušterije. Naš chat vam može pomoći smanjiti vrijeme rukovanja i postati važan alat u radnom prostoru svakog agenta.
Obogatite vaš prostor pozivnog centra sa sveobuhvatnom bazom znanja. S lakoćom kreirajte korisne članke, odjeljke s informacijama i uradi-sam vodiče za klijente koji preferiraju samostalno tražiti rješenja. Pružite odgovore na česta pitanja s FAQ stranicama ili kreirajte forume gdje se ljudi mogu povezivati s agentima ili drugim klijentima zbog podrške.
S lakoćom rukujte operacijama korisničke službe zahvaljujući najsuvremenijem tiketing sustavu. Svi digitalni kanali su povezani, tako da možete lako vidjeti sve konverzacije s klijentima na jednom mjestu. Koristite oznake za organizaciju tiketa, ostavljajte bilješke za sebe ili ostale agente i kreirajte odjele odgovorne za određene upite.
U domeni korisničke službe, posjedovanje pouzdanog softverskog rješenja za pozivni centar može biti ključ vašeg uspjeha. U ovome članku ćemo pogledati sve prednosti i mane različitih platformi i sustava za pozivni centar, tako da možete odlučiti koje je najbolje za vas.
Softver za pozivni centar je, prvo i osnovno, alat za upravljanje pozivima koji automatizira tijek dolaznih i odlaznih poziva.
Kvaliteta podrške koju vaš pozivni centar pruža je izravno povezana s kvalitetom sustava za pozivni centar koji koristite.
Ova vrsta softvera se obično koristi za ove operacije:
Naravno, to nisu sve operacije pozivnog centar koje ovaj tip softvera omogućuje. Većina postojećih automatiziranih softvera pozivnog centra ima dodatne mogućnosti kao što su snimanje poziva, pružanje analize, automatski pozivatelj i slično.
Softver za pozivni centar omogućuje vašim klijentima da se obrate odjelu za brigu o klijentima, kao i članovima vašeg prodajnog tima te razgovor s njima u realnom vremenu. Iako neki govore da u ovo moderno vrijeme ima drugih načina za kontaktirati poduzeće, činjenica je da 50% klijenata iz različitih dobnih grupa i dalje koristi telefone za rješavanje svojih upita.
Sva klijentocentrična poduzeća su svjesna da je pružanje najboljeg korisničkog iskustva ono što pogoni konverzije, pomaže sklopiti dogovore i smanjuje odljev klijenata. Pouzdani softver za pozivni centar tu pomaže nevjerojatno puno. On omogućava vašim agentima korisničke službe da brzo i efikasno rješavaju probleme klijenata, istovremeno pružajući visoku razinu personalizirane usluge.
Integracija vašeg rješenja za pozivni centar s drugim poslovnim aplikacijama će pojednostaviti operacije vašeg pozivnog centra. Zauzvrat ćete poboljšati vaš KPI, povećati konverzije, zadržati više klijenata i pružiti bolju uslugu.
Svaki pozivni centar koristi neku vrstu sustava za pozivni centar, neovisno o tome je li to samo zbog njegovih značajki za integraciju računalne telefonije (CTI) za zvanje i primanje poziva ili zbog modernog automatiziranog iskustva.
Kako tržište softvera za kontakt centre nastavlja rasti i razvijati se, različiti kontakt centri imaju različite potrebe i zahtjeve za primjenu centra za pozive. Stoga je nužno istražiti i procijeniti koje softversko rješenje za pozivni centar je ono od kojeg će vaše poduzeće imati najviše koristi.
Pošto pozivni centri mogu biti veoma različiti, postoje i različite vrste softvera za pozivni centar za sve potrebe.
Ovo su rješenja za pozivni centar po kriteriju pohrane njihove tehnologije:
Ovo su vrste rješenja za pozivni centar poredane po svojim operacijama:
Pogledajmo neke od prednosti koje sustav za pozivni centar može donijeti vašem poduzeću.
Činjenično stanje je da poziv i razgovor sa stručnjakom puno lakše i brže idu nego pisanje dugih email poruka kako bi se pronašlo rješenje. Klijenti cijene brzo rješavanje upita, bez čekanja na odgovor od vašeg tima korisničke službe koje može trajati satima, nekad i danima. Dodajte malo personalizirane brige i prijateljskog ponašanja od strane osoblja i dobit ćete zadovoljnog klijenta koji se raduje ponovnom poslovanju s vama.
Jeste li znali da angažirani klijenti kupuju 90% češće i voljni su potrošiti više po transakciji? Pouzdani softver za pozivni centar vam pomaže držati klijente zadovoljnima i angažiranima za vaše poslovanje.
Koristeći softver za agente pozivnog centra plaćate nižu cijenu za robusni set značajki. Možete s lakoćom voditi 24/7 kontakt centar koristeći isključivo remote tim predstavnika korisničke službe.
Radeći zajedno s ostalim poslovnim aplikacijama, softver za pozivni centar vam omogućuje da uvijek ostanete u tijeku interakcija s vašim klijentima, rješenja njihovih problema i više. Pomaže vašem timu da ostanu fokusirani i organizirani, čak i u najvećoj gužvi.
Nužno je održavati profesionalan, ali ipak prijateljski odnos. Pomaže vam u gradnji veza s vašim klijentima i čak poboljšava usmenu predaju.
Razni softveri korisničkog centra se mogu povezati na email, live chat, SMS, društvene medije i više, kako bi vam pomogli u pružanju holističkog korisničkog iskustva.
Ne samo da možete pružati uslugu 24/7 service, nego i napredne značajke kao što su interaktivni glasovni odgovor (IVR), automatska distribucija poziva (ACD), automatsko ponovno pozivanje, usmjeravanje na temelju vještina i prediktivno biranje brojeva povećavaju produktivnost vaših agenata kontakt centra.
Zaštita podataka klijenata jedan je od najvažnijih aspekata uspješnog poslovanja. Većina softvera za pozivni centar ima integrirane sigurnosne značajke i provodi akcije kao što je instant sigurnosno kopiranje na cloud.
Metrike pozivnog centra kao što su prosječno vrijeme rukovanja (AHT), stopa rješavanja u prvom kontaktu, stopa napuštanja poziva, prosječno vrijeme čekanja i mnoge druge u direktnoj vezi sa softverom za pozivni centar koji koristite. Na primjer, zahvaljujući činjenici da je vaš sustav za pozivni centar povezan s upravljanjem veza s klijentima (CRM), stopa rješavanja u prvom kontaktu za pozivne centre je između 70-75%.
Što više uvida imate, to bolje. Mogućnosti napredne analize i izvještaja vam omogućuju proučavanje performansi pozivnog centra, iskorištenosti agenata, prosječne brzine odgovora i drugo. To vam pomaže ne samo optimizirati vaše operacije pozivnog centra, nego i netipične vrijednosti u radu vaših agenata.
Kako bi mogli prepoznati najbolji softver pozivnog centra za vas, preporučujemo vam da napišete popis zahtjeva i želja za vaše rješenje za kontakt centar.
Želite li dodati telefonsku podršku vašim kontakt opcijama? Jesu li telefonske interakcije primarni način kontaktiranja vašeg poduzeća? Planirate li proširenje vašeg pozivnog centra u budućnosti?
Zapitajte se svako pitanje koje vam padne na pamet. To će vam pomoći u donošenju stručnijih odluka i izboru softvera za pozivni centar koji će uistinu obuhvatiti sve vaše poslovne potrebe.
Ovo su neke od strategija koje možete iskoristiti u izboru softvera za upravljanje pozivnim centrom koji će vam odgovarati.
Nitko ne očekuje probleme, ali bolje spriječiti nego liječiti. Pri izboru softvera za pozivni centar, izaberite onaj koji ima pouzdanu korisničku podršku koja brzo može riješiti sve potencijalne probleme. Imajte na umu da, ako čekate na podršku od vašeg softvera, to znači da i vas vaši klijenti čekaju.
Uvjerite se u robusnost sigurnosnih značajki. Ne želite podcijeniti važnost čuvanja svih privatnih informacija i podataka klijenata na sigurnome.
Rast količine interakcija s klijentima je prirodna stvar kada vaše poduzeće raste. Izaberite sustav za pozivni centar koji možete skalirati naviše ili naniže, ovisno o vašim potrebama, tako da možete proširiti svoje poslovanje bez brige o nedovoljnim mogućnostima vašeg pozivnog centra.
Ne postoji savršen softver. Postoje neka ograničenja s kojima morate živjeti, neovisno od toga koliko je robustan ili skup softver koji odaberete. Možda mu nedostaje prilagodljiva i popularna značajka koju želite istražiti. Možda vam smeta činjenica da nema nadzora telefonskih poziva u realnom vremenu. Odlučite koja ograničenja softvera su nepremostiva, a s kojima možete živjeti.
Vaš tim mora moći besprijekorno raditi u okruženju pozivnog centra. Pri izboru softvera pozivnog centra pogledajte i značajke za suradnju. Koliko je lako transferirati poziv od jednog agenta drugome? Mogu li dijeliti interne bilješke, imati interne pozive ili slati interne poruke? Značajke poput ovih se često previde, ali one utječu na produktivnost kontakt centra puno više nego ljudi misle.
Vaše svakodnevne operacije unutar pozivnog centra uvelike ovise od toga koliko je pouzdana mreža koju koriste. Ne zaboravite provjeriti pouzdanost mreže softvera za kontakt centar koji namjeravate kupiti.
Pružanje unificiranog iskustva vašim klijentima je ono što čini razliku. Pružanje odličnih mogućnosti integracije je ono što omogućuje vašem softveru povezivanje s različitim stranicama, tako da možete kreirati glatko i dosljedno iskustvo za vaše klijente.
Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća koja se bave s eCommerce, osiguranjem, SaaS i slično. a imaju namjeru širiti se.
LiveAgent je helpdesk rješenje koje koristi više od 40 000 klijenata diljem svijeta i pruža pouzdani softver za pozivni centar, kao i ostale napredne značajke. S više opcija automatizacije i velikim brojem dostupnih integracija, nikad se nećete morati pomučiti da pružite odličnu korisničku uslugu.
Neki od najpoznatijih klijenata ovog softvera su industrijski divovi kao što su Forbes, Huawei, Nascar, BMW i Yamaha.
LiveAgent nudi potpuno besplatnu verziju. Međutim, ako želite iskoristiti njegove dodatne značajke, možete izabrati između tri cjenovne opcije, uključujući $9, $29 i $49 mjesečno. Zadnja opcija uključuje odlične mogućnosti pozivnog centra.
Prije obvezivanja na neki od planova koji se plaćaju, možete se prijaviti na besplatnu 14-dnevnu probu, tako da možete istražiti ono što dobivate.
Detaljna usporedba LiveAgent-a s drugim softverima za pozivni centar
Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća svih veličina.
RingCentral kontakt centar je rješenje temeljeno na cloudu koje nudi robusni set značajki u jednoj praktičnoj aplikaciji. S dobro poznatim klijentima diljem industrija, možete biti sigurni da ćete dobiti najkvalitetniju uslugu.
Među RingCentral-ovim klijentima možete naći Bennett International, Lush Cosmetics i Chatterkick.
Za RingCentral-ove usluge možete plaćati mjesečno ili godišnje. Počevši od $14.99 mjesečno, možete dobiti osnovne značajke, uključujući neograničene pozive u SAD-u i Kanadi. Za naprednije značajke možete izabrati planove od $20.99, $26.24 i $37.49 mjesečno.
RingCentral-ov kontaktni centar možete isprobati besplatno ako se prijavite za njihovu 15-dnevnu besplatnu probu. Možete produžiti taj period ako uzmete 30-dnevnu probu bez rizika i zajamčenim povartom novca.
Najbolji softver za pozivni centar za sve kompanije koje traže rješenje za cloud pozivni centar koje je lako za korištenje.
Možete biti jedan od 70 000 klijenata diljem svijeta koji su povjerili Genesys-u svoje operacije kontakt centra.
Genesys ima povjerenje velikog broja poduzeća, uključujući Xerox, Uplift i Heineken Mexico.
Možete početi koristiti Genesys za cijenu od $75 po agentu mjesečno, a zatim nadograditi na planove koji koštaju $110 i $150. Sve ove cjenovne opcije se naplaćuju na godišnjoj razini
Možete isprobati Genesys besplatno s njihovom 30-dnevnim besplatnom probom.
Procijenite Genesys alternative
Najbolji softver za pozivni centar za srednja poduzeća koja ciljaju na rast.
CloudTalk nudi preko 70 naprednih značajki za pozive. Ovaj softver za pozivni centar se obično koristi za prodaje i odlazne pozive te ima hrpu naprednih značajki kao što su preusmjeravanje na temelju vještina, automatizacija i neograničeni redovi poziva.
CloudTalk se ponosi ogromnom bazom klijenata koja uključuje DHL, Yves Rocher i Rosenberg.
CloudTalk nudi tri cjenovna plana od $25, $30 i $50. Također možete kontaktirati njihov tim i zatražiti prilagođeni cjenovni plan koji točno pristaje vašim potrebama..
Možete se prijaviti za besplatnu 14-dnevnu probu da se upoznate s mogućnostima.
Najbolji softver za pozivni centar za timove u porastu u poduzećima diljem industrija.
HubSpot nudi svoje opsežne usluge za preko 100 000 poduzeća u više od 120 država, tako da možete biti sigurni da će se ovaj ugledni ponuđač softvera dobro pobrinuti o vašim poslovnim operacijama.
HubSpot-ova baza klijenata diljem svijeta uključuje kompanije kao što su DocPlanner, SoundCloud i GoFundMe.
Neke od HubSpot-ovih standardnih značajki su dostupne besplatno. Međutim, možete se pretplatiti na HubSpot Service Hub-ov softver koji se plaća za €41, €414 ili €1104 mjesečno. Međutim, te cijene su fleksibilne zbog naknada za postavljanje i uključivanje.
Ako ga želite isprobati, možete se prijaviti za 14-dnevnu besplatnu probu.
Bacite pogled na HubSpot alternative.
Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća koja su spremna na prijelaz s lokalnih na cloud rješenja
Five9 Intelligent Cloud Contact Center koristi moć praktične umjetne inteligencije (AI) kako bi poboljšao stope zadovoljstva korisnika za više od 2000 klijenata.
Među Five9-ovim klijentima možete naći poduzeća koja uključuju Zevas, Rochester Institute of Technology i Bakkt.
Five9 nudi četiri cjenovna plana od $149, $169, $199 i $229 koja se naplaćuju na mjesečnoj bazi.
Najbolji softver pozivnog centra za mala i srednja poduzeća posvećena pružanju najbolje korisničke usluge
Zendesk vam daje softver za pozivni centar koji je potpuno integriran s njihovom helpdesk platformom. S njihovom ogromnom bazom klijenata, možete biti sigurni da će se Zendesk pobrinuti za sve potrebe vašeg pozivnog centra.
Modsy, BoxyCharm i Vimeo su neki od klijenata koji koriste Zendesk-ov softver.
Zendesk nudi tri cjenovne opcije od $19, $49 i $99 po korisniku mjesečno, a naplaćuje na godišnjoj bazi.
Ako ga želite testirati, možete se prijaviti za njihovu 30-dnevnu besplatnu probu.
Provjerite Zendesk alternative.
Najbolji softver pozivnog centra za kompanije koje zapošljavaju minimalno 5 agenata i žele poboljšati veze sa svojim klijentima
Talkdesk-ov softver za pozivni centar je temeljen na cloudu i nudi 25+ integracija s različitim poslovnim alatima kako bi pomogao u poboljšanju vaše prodaje i pružanju odlične korisničke podrške.
Diljem industrija, klijenti kao što su ClickPay, Canon i Accenture se oslanjaju na Talkdesk-ov softver.
Osim njihovog prilagođenog cjenovnog plana, Talkdesk nudi tri opcije koje možete izabrati, uključujući $75, $95 i $125 po korisniku mjesečno.
Ako želite razgledati njihov softver prije kupnje, možete se prijaviti za besplatnu probu.
Najbolji softver za pozivni centar za velika poduzeća koja imaju naglasak na korisničkom iskustvu i timskoj suradnji
Vonage nudi 40+ poslovnih značajki koje će olakšati vođenje vaših poziva i video konferencija.
Velik broj poduzeća kao što su Key Travel, Cambly i Apptivo koriste Vonage-ove proizvode i usluge.
Vonage nudi cjenovne planove za svoje klijente, a oni počinju od $19.99, $29.99 i $39.99 po liniji mjesečno plus porezi i naknade.
Možete ga isprobati besplatno kada se prijavite za Vonage-ovu 14-dnevnu besplatnu probu.
Najbolji softver pozivnog centra za kompanije diljem svih industrija koje teže pružanju vrhunskog korisničkog iskustva.
Freshdesk je dobro poznata platforma u polju korisničke podrške s više od 50 000 klijenata diljem svijeta.
Neki od Freshdesk-ovih klijenata su Netflix, Evernote i Optimum Financial Solutions.
Kako bi koristili Freshdesk-ove osnovne značajke, prijavite se na njihov besplatni plan. Ako želite iskusiti sve što ovaj softver nudi, možete izabrati jedan od planova za €15, €39 ili €49 agent/mjesec.
Nadalje, možete isprobati Freshdesk tijekom 21-dnevne besplatne probe.
Pogledajte Freshdesk alternative.
Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća koja teže jačanju veza sa svojim klijentima
Avaya je softversko rješenje temeljeno na cloudu koje će učiniti da uistinu uživate u vašim virtualnim konferencijama.
Moći ćete prepoznati neke od Avaya-ovih klijenata, uključujući Datamark, Fiber Industries i Treated.com.
Ako razmišljate o pretplati na Avaya-ove usluge, kontaktirajte njihove prodajne predstavnike koji će osmisliti cjenovni plan za vas.
Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća svih veličina koja su usmjerena na rast
CallHippo pomaže više od 5000 kompanija diljem svijeta da pružaju najbolju korisničku uslugu svojim klijentima.
Međo poduzećima koja nude CallHippo možete pronaći Brioso Technologies, Aspire i Altvalora.
CallHippo nudi četiri cjenovna plana koja možete izabrati, uključujući €15, €22, €36 i €45 po korisniku mjesečno. Također možete kupiti dodatne add-one.
Najbolji softver pozivnog centra za širok raspon kompanija koje žele srezati svoje telco troškove, a i dalje imati visoku razinu zadovoljstva klijenata
3CX ima povjerenje više od 600 000 kompanija u svim industrijama, tako da možete biti sigurni da ste u pravim rukama.
3CX ima velik broj različitih klijenata, uključujući Toyota, Wilson i American Express.
Neke značajke 3CX-ovog softvera možete koristiti besplatno. Međutim, ako želite iskoristiti njegove naprednije značajke, možete se prijaviti za jedan od ovih planova: €150, €235 i €270 za njihove hostane opcije. Ako želite koristiti njihovo rješenje koje ćete sami postavljati, cijene su €135 ili €170.
Prva godina korištenja 3CX-ovog softvera se smatra besplatnim probnim periodom.
Procijenite 3CX alternative.
Najbolji softver za pozivni centar za poduzeća svih veličina koja se ne boje inovacija.
Dialpad nudi pouzdano softversko rješenje koje vam daje automatizirano, a opet vrlo personalizirano iskustvo.
Dialpad ima veliku bazu korisnika, uključujući kompanije kao što su Fenway Health, Uber i Clear Capital.
Možete koristiti Dialpad-ov softver za €20 ili €25 po korisniku mjesečno ili možete zatražiti prilagođeni cjenovni plan koji će pristajati vašim točnim potrebama.
Možete besplatno isprobati ovo softversko rješenje ako se prijavite na 14-dnevnu besplatnu probu.
Najbolji softver za pozivni centar za male kompanije s remote timovima koje žele imati učinkovitu suradnju.
Bitrix24 je idealno rješenje za kompanije koje žele povećati svoju prodaju, bilo da su u uredu ili na drugom kraju svijeta. Bitrix24 pruža cloud rješenja, kao i ona lokalna, tako da može savršeno odgovarati vašem poduzeću.
Neke od kompanija koje koriste Bitrix24-ov softver uključuju PC Pulse, Cargo i Compara.
Možete iskusiti neke od osnovnih značajki potpuno besplatno s Bitrix24 besplatnim planom. Međutim, ako želite iskoristiti prednost njegovih dodatnih značajki, uključujući softver za pozivni centar, možete se pretplatiti na planove od $39, $79 ili $159 mjesečno. Ako preferirate lokalno rješenje, možete kupiti jednokratnu licencu koja košta $2990 ili $24 990 za poduzeća.
Prije obvezivanja na bilo koji od planova koji se plaćaju, možete isprobati Bitrix24 korištenjem njihove 30-dnevne besplatne probe.
Bacite pogled na Bitrix24 alternative.
Najbolji softver za pozivni centar za sve kompanije koje obavljaju prodaju i podršku putem telefona
Više od 9000 klijenata vjeruje Aircall-ovom softveru za pozivni centar temeljenom na cloudu za svoje operacije kontakt centra.
Među poduzećima koja koriste Aircall-ov softver možete naći Avocado, Jobilla i Birdies.
Aircall-ov osnovni plan počinje od €30 mjesečno s godišnjom naplatom. Ako želite pristup većem broju značajki, platit ćete €50 mjesečno, također na godišnjoj bazi. Nadalje, možete kontaktirati Aircall i dobiti prilagođeni cjenovni plan koji će savršeno odgovarati vašim potrebama.
Prije nego se odlučite pretplatiti na plan koji se plaća, možete besplatno isprobati Aircall koristeći njihovu 7-dnevnu besplatnu probu.
Pogledajte Aircall alternative.
Najbolji softver za pozivni centar za kompanije svih veličina koje trebaju pouzdano softversko rješenje za pozivni centar.
Twilio je platforma za angažman klijenata koja vam omogućuje pružanje uistinu personalizirane podrške vašim klijentima.
Neke od dobro poznatih kompanija koje koriste Twilio su DoorDash, Allergan i Lyft.
Twilio-ve cijene za odlazne pozive počinju od 2 centa po minuti. Za primanje poziva, cijena počinje od $1 mjesečno po telefonskom broju i 1 cent po minuti.
Možete isprobati Twilio besplatno kada se prijavite na njihovu besplatnu 45-dnevnu probu.
Najbolji softver za pozivni centar za poduzeća svih veličina koja teže pružanju odličnog iskustva svojim klijentima
Dixa omogućuje svojim klijentima pružanje uistinu višekanalnog iskustva svojim klijentima u malim ili velikim kontakt centrima.
Neki od Dixa-ovih zadovoljnih klijenata su Organic Basics, Rapha i Too Good To Go.
Možete kontaktirati Dixa-ov prodajni tim kako bi zakazali demo i dobili prilagođeni cjenovni plan.
Međutim, ako ga želite isprobati, možete se prijaviti na njihovu besplatnu probu.
Pregledajte Dixa alternative.
Najbolji softver za pozivni centar za veća poduzeća koja traže pouzdano enterprise softversko rješenje
Nextiva nudi pouzdan i siguran softerski sustav za pozivni centar na koji se oslanja više od 80 000 kompanija diljem svijeta.
Možete prepoznati neke od Nextiva-ovih klijenata, uključujući Taco Bell, Pac-12 i Buffalo Bills.
Možete se pretplatiti na jedan od tri cjenovna plana koje Nextiva nudi, uključujući $18.95, $22.95 ili $32.95 po korisniku mjesečno. Sve te opcije mogu biti naplaćene na mjesečnoj ili godišnjoj bazi.
Možete iskušati neke od Nextiva značajki prijavom na 7-dnevnu besplatnu probu.
Najbolji softver za pozivni centar za kompanije svih veličina koje žele poboljšati veze sa svojim klijentima.
Nice CXone osnažuje svoje klijente da koriste moć AI-ja i automatizacije kako bi pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.
Nice CXone ima povjerenje velikog broja klijenata, uključujući Columbia Sportswear, Radisson Hotels i Teleflora.
Možete iskoristiti Nice CXone-ove značajke počevši od $100 po značajki mjesečno.
Ako ga želite isprobati prije kupnje, možete se prijaviti za njihovu 60-dnevnu besplatnu probu.
Najbolji softver pozivnog centra za srednje i velike kompanije koje žele pružati najbolju podršku svojim klijentima.
Ako zapošljavate barem 50 agenata kontakt centra, UJET je odličan softver pozivnog centra za vas.
Među poduzećima koja koriste UJET-ov softver možete naći Wag!, Instacart i Zettle.
UJET-ov softver je dostupan za kupnju za $65, $69, $99 ili $120 mjesečno.
Ako želite isprobati UJET bez obaveza plaćene pretplate, možete se registrirati za besplatnu probu.
Najbolji softver za pozivni centar za mala i srednja poduzeća diljem industrija.
Ringover je softver koji je jednostavno implementirati i koristiti te ima 40+ poslovnih alata koji vam omogućuju da imate sve informacije o klijentima pri ruci.
Ringover ima preko 10 000 klijenata, uključujući Sherpany, Klaxoon i Clausematch.
Možete se pretplatiti na Ringover za €19 ili €39 po korisniku mjesečno. Ako želite prilagođen cjenovni plan, možete kontaktirati Ringover-ov prodajni tim.
Nadalje, možete besplatno isprobati ovo softversko rješenje ako se prijavite za 7-dnevnu besplatnu probu.
Najbolji softver za pozivni centar za sva poduzeća koja ne žele biti ograničena na jednog dobavljača softvera.
VICIdial je open-source softver za kontakt centar kojeg koristi više od 140 000 klijenata diljem svijeta.
VICIdial koriste klijenti kao što su Directo, Homebase i PROS.
Možete koristiti VICIdial-ov softver za pozivni centar potpuno besplatno.
Najbolji softver pozivnog centra za poduzeća svih veličina u eCommerce i online maloprodaji.
Channels je poslovni telefonski sustav pogonjen podacima i temeljen na cloudu koji vam omogućuje jednostavno povezivanje s vašim klijentima.
Channels ima povjerenje ogromnog broja klijenata, uključujući Kodakit, InstaForex i DocPlanner.
Channels vam omogućuje da koristite njihove osnovne funkcije, uključujući softver za pozivni centar, potpuno besplatno. Ako želite koristiti njihove naprednije opcije, možete se pretplatiti za $24 ili $62 mjesečno.
Prije nego se odlučite na kupnju paketa koji ćete plaćati, možete se prijaviti na besplatnu probu.
Procijenite Channels alternative.
Najbolji softver pozivnog centra za veća poduzeća diljem industrija koja su locirana bilo gdje na svijetu
Avoxi ima preko 20 godina iskustva u međunarodnoj komunikaciji. Pokriva više od 170 država, tako da možete biti sigurni da vas vaši klijenti mogu kontaktirati svaki put.
Možete prepoznati neke od Avoxi-jevih klijenata kao što su Moncler, Marriott International i Black & Decker.
Možete početi koristiti neke od Avoxi-jevih značajki besplatno. Međutim, ako želite iskoristiti njihove ostale značajke, možete izabrati neku od idućih opcija: $19.99 po korisniku ili $39.99 po korisniku.
Nadalje, možete se upoznati s Avoxi-jevim značajkama tijekom 7-dnevnog probnog perioda.
Postoji velik broj softvera za pozivni centar koji možete izabrati. Pogledajmo na brzinu top 5.
Softver za pozivni centar | LiveAgent
Isprobajte najbolji softver za pozivni centar besplatno! Kreditna kartica vam nije potrebna.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra ocjena
Ukupna ocjena softvera od strane verificiranih Capterra korisnika
|
4.7
(otprilike 1k ocjena)
|
4.4
(otprilike 100+ ocjena)
|
4.5
(otprilike 600 ocjena)
|
4.2
(otprilike 400 ocjena)
|
4.5
(otprilike 100+ ocjena)
|
Web baziran |
|
|
|
|
|
Besplatna verzija |
LiveAgent nudi besplatnu verziju.
|
Genesys ne nudi besplatnu verziju.
|
Talk desk ne nudi besplatnu verziju.
|
Five9 ne nudi besplatnu verziju.
|
UJET ne nudi besplatnu verziju.
|
Besplatna proba |
LiveAgent nudi besplatnu probu.
|
Genesys nudi besplatnu probu.
|
Talk desk nudi besplatnu probu.
|
Five9 ne nudi besplatnu probu.
|
UJET nudi besplatnu probu.
|
Početna cijena |
$49/agent/mjesec
Cijene LiveAgent softvera za pozivni centar počinju od $49/agent/mjesec.
|
$75/agent/mjesec
Cijene Genesys softvera za pozivni centar počinju od $75/agent/mjesec.
|
€75/agent/mjesec
Cijene Talk desk-ovog softvera za pozivni centar počinju od €75/agent/mjesec.
|
$149/agent/mjesec
Cijene Five9 softvera za pozivni centar počinju od $149/agent/mjesec.
|
$65/agent/mjesec
Cijene UJET softvera za pozivni centar počinju od $65/agent/mjesec.
|
Demo poziv je vaše vrijeme i mjesto za postavljanje pitanja i dobivanje informacija iz prve ruke, od strane pružatelja usluga. Doduše, to ponekad može biti previše i možete zaboraviti pitanja koja ste mislili postaviti.
Ne brinite se, mi smo tu za vas.
Točni koraci i radnje zavise od pružatelja vašeg softverskog rješenja za automatizaciju pozivnog centra, razine prilagođavanja koju dopušta, koliko integracija trebate postaviti i još dosta toga.
Ponekad je potrebno oko pola sata za osobu bez prethodnog IT iskustva, a ponekad će možda iskusnom i tehnički potkovanom osoblju biti potrebno cijelo poslijepodne da postave sve kako treba.
Najvažnija, iskreno i jedina stvar koja vam treba za postaviti LiveAgent-ov softver za pozivni centar je VoIP broj koji podržava SIP trunking. Iako je to nekima vrlo jednostavno, ako trebate savjet ili pomoć, naša odlična ekipa će vam pomoći sve postaviti.
Međutim, ako želite zaroniti u detalje procesa postavljanja vašeg pozivnog centra – uključujući softver za pozivni centar – možete koristiti naš kontrolni popis za postavljanje pozivnog centra kako bi ostali organizirani i uvjerili se da niste zaboravili ništa važno.
.
Iako je teško odrediti najbolji softver pozivnog centra za svako poduzeće, najpouzdaniji je LiveAgent-ov softver za pozivni centar. Sa svojim robusnim setom značajki, možete biti sigurni da nećete propustiti ništa što bi vašem poduzeću trebalo zatrebati sada ili u budućnosti.
LiveAgent-ov softver za pozivni centar ostavlja malo mjesta željama. Sa svakom interakcijom s klijentima, bio to poziv, live chat poruka ili spominjanje na društvenim medijima pretvoreno u tiket, ne trebate se više brinuti da ćete propustiti bilo što. Na taj način, vaši klijenti će osjećati da ih slušate i cijenite svaki put kada vam se obrate.
Ako tražite softver za pozivni centar koji je pun vrhunskih značajki i podići će vašu korisničku podršku na veću razinu, ne tražite dalje. LiveAgent-ov softver za pozivni centar je pravo rješenje za vas.
LiveAgent je jasan pobjednik u kategoriji uštede troškova. Ne samo da vam ovaj softver za pozivni centar omogućuje dolazne i odlazne pozive, korištenje automatizacije, iskorištavanje moći iscrpnih izvještaja i povećava vaše konverzije, nego je također pristupačan svim poduzećima koja žele zadržati klijente sretnima a troškove niskima.
Na stranicama za ocjenjivanje kao što su Capterra, G2 i TrustRadius, LiveAgent se može pohvaliti visokim ocjenama i odličnim recenzijama. Ako želite poslušati mišljenja LiveAgent-ovih klijenata, bit ćete na pravom putu da nađete najbolji softver za pozivni centar za vas.
LiveAgent je nesumnjivo pravi način ako tražite pouzdan softver koji je lako implementirati. Možete ga konfigurirati, prilagođavati i integrirati za jako malo vremena, a da uopće ne morate znati kodirati.
Softver za pozivni centar je rješenje koje pomaže poduzećima u rješavanju dolaznih telefonskih poziva od strane njihovih klijenata. Može imati više značajki kao što su centralizirani telefonski pozivi s fiksnih linija ili web stranica, inteligentno usmjeravanje, automatsko biranje, pa čak i snimanje poziva. Softver za pozivni centar bi također trebao pomoći agentima pozivnog centra u pristupu važnim informacijama o njihovim klijentima kao što je povijest narudžbi, kontakt informacije i prethodni tiketi.
Softver za pozivni centar radi na principu centralizacije i usmjeravanja poziva s fiksnih linija ili web stranica u vaš softver. Ako vas klijent zove, softver skenira svoju bazu podataka o klijentima da vidi ima li prethodnih informacija o pozivatelju. Toj informaciji agent pristupa i pregledava je prije odgovora na poziv. U međuvremenu, poziv je u redu čekanja. Jednom kad se prihvate, pozivi se snimaju u svrhu treninga i poboljšanja kvalitete.
IVR je tehnologija za interaktivni glasovni odgovor. IVR omogućuje računalima interakciju s ljudima korištenjem glasovnih naredbi ili tonova s tipkovnice. IVR se koristi u okruženju pozivnog centra za usmjeravanje poziva prema prikladnim agentima ili odjelima. IVR se također može koristiti za dobivanje informacija o računu ili pružanje povratnih informacija. Stoga je on odlično rješenje za poduzeća.
Među najvažnijim aspektima softvera za pozivni centar koje trebate istražiti su sigurnost i pouzdanost mreže. Nadalje, ovisno o vašim poslovnim potrebama, trebate paziti i na skalabilnost softvera za pozivni centar, broj integracija koje nudi, dostupnost korisničke podrške, ograničenja softvera i koje alate za suradnju nudi.
Glavna funkcija centra za pozive je da omogući klijentima zvanje poduzeća kada imaju bilo kakvo pitanje u vezi proizvoda, polica, povrata, funkcionalnosti, rješavanja problema ili povratnih informacija .
Cijena ovisi o kvaliteti softvera koji izaberete. LiveAgent je kompaktno help desk rješenje koje također uključuje pozivni centar. Cijena se temelji na broju agenata koji vaša kompanija treba svaki mjesec. Naša All-inclusive pretplata sadrži full-stack centar za pozive, koji košta $49 po agentu mjesečno.
Prednosti softvera za pozivni centar uključuju poboljšanu efikasnost agenata, angažman klijenata, korisničko iskustvo i povećanu prodaju. Možete isprobati besplatni softver za pozivni centar i iskusiti prednosti iz prve ruke
Sve što trebate je VoIP broj koji podržava SIP trunking. To je sve što trebate za postaviti jednostavni pozivni centar, uključujući softver pozivnog centra za vaše poduzeće.
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Otkrijte kako LiveAgent softver za kontaktni centar može transformirati vašu korisničku službu u 2023. Ujedinite sve komunikacijske kanale u jednu pristiglu poštu, poboljšajte produktivnost, smanjite troškove podrške i iskoristite dodatne prodajne prilike. Isprobajte besplatno i pridružite se 30k tvrtki koje nam vjeruju!
Softver za dolazne pozive call centra
Otkrijte kako LiveAgent softver za dolazne pozive pomaže tvrtkama da poboljšaju korisničko iskustvo i povećaju prodaju pomoću IVR tehnologije, pametnog usmjeravanja poziva i integriranog video chata. Uživajte u neograničenom snimanju poziva i detaljnoj analitici za optimizaciju vašeg call centra.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Unaprijedite korisničko iskustvo s našim skriptama pozivnog centra koje osiguravaju dosljednu, visoko kvalitetnu komunikaciju. Naučite kako izraditi učinkovit pozdrav, smireno rješavati probleme i graditi čvrste odnose s korisnicima. Isprobajte LiveAgent besplatno i transformirajte svoju korisničku podršku danas!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team