Kreiranje dobrog prvog online dojma može popraviti vaš marketing i prodaju. Međutim, to može biti izazovno bez pravih alata.
Zvuči li vam ovo poznato? Izlazite li teško na kraj s upitima korisnika? Jesu li vaši društveni kanali preplavljeni komentarima i porukama koje više ne možete shvatiti?
Ako je odgovor potvrdan, možda je vrijeme da investirate u softver za korisničku podršku.
Današnji moderni potrošač je tehnički potkovan i ne boji se napraviti detaljnu reviziju vašeg poduzeća. Uz kupnju proizvoda, klijenti provjeravaju vašu web stranicu, račune društvenih medija i online recenzije.
Ključ uspjeha? Prihvatite i odgovorite na sve upite postavljene online — neovisno o kanalu (Instagram, Facebook, Twitter itd.)
Kada su vaši društveni kanali preplavljeni neodgovorenim komentarima, to izgleda neprofesionalno. Kako bi popravili vaš marketinški imidž, potrebno je odgovoriti i na pozitivna i na negativna spominjanja na društvenim medijima.
Kako? Uz pomoć naprednog softvera za korisničku podršku. On prati sve interakcije s klijentima i usmjerava ih u jednu dijeljenu ulaznu poštu.
LiveAgent će popraviti vaš marketing i prodaju za čas. Evo čemu se imate radovati jednom kada implementirate softver korisničke podrške u vaš dnevni tijek rada — a to je samo vrh ledenog brijega.
Sigurna dijeljena univerzalna ulazna pošta
Poboljšana produktivnost
Povećano zadovoljstvo klijenata
Nudimo usluge potpomognute migracije s većine popularnih rješenja korisničke podrške.
Odredite koji komunikacijski kanali dobivaju najviše tiketa, te nadzirite uslugu koju vaši klijenti dobivaju.
Budite obaviješteni svaki put kada dobijete novi komentar, direktnu poruku, email ili telefonski poziv, izravno unutar LiveAgent-a.
Iskoristite značajke poput pravila automatizacije, ugrađenog CRM-a, pozivnog centra, internog chata i više. Ovi alati će vam pomoći da bolje pomognete klijentima i uštedite svoje dragocjeno vrijeme.
Slijedite put rješenja problema vaših klijenata kroz različite kanale, ostajući u istom hibridnom tijeku tiketa.
Nije važno je li vam klijent poslao email, popratio ga telefonskim pozivom i završio razgovor putem Twittera. LiveAgent daje svemu tomu smisao.
LiveAgent je integriran s Facebookom i Facebook Messengerom. Sve izravne poruke, komentari i spominjanja vašeg brenda će automatski biti dostavljene u vašu univerzalnu ulaznu poštu.
LiveAgent-ova Twitter integracija omogućava korisnicima praćenje spominjanja brenda, specifičnih ključnih riječi i dijeljenja tvitova.
S našom Instagram integracijom, možete odgovoriti na sve komentare vaših slika i označena spominjanja vašeg brenda.
Naš softver je višejezičan. LiveAgent je dostupan u 43 različita jezična prijevoda (neki su djelomični) i podržava jezično prilagodljive widgete. Ne dopustite da strani jezici kreiraju barijeru između vas i vaših klijenata. LiveAgent je tu za vas.
Budite u kontaktu sa svojim kolegama i budite produktivniji u pokretu! S LiveAgent mobilnim aplikacijama, imate opciju rješavanja, transfera i odgovaranja na tikete i chat, korištenja postavljenih filtera za organizaciju tiketa, te pregleda oznaka, bilješki i odjela povezanih sa svakim tiketom.
Sada dostupne za App Store i Google Play store.
LiveAgent-ove robusne značajke za izvješća i analizu podataka će vam pomoći popraviti i fino uštimati vaše postojeće strategije marketinga i korisničke službe.
Kada imate potpuni pregled odakle vaši tiketi stižu, koliko vremena treba da budu odgovoreni i tko odgovara na njih, lako je premostiti jaz između usluge koju pružate i one koju klijenti očekuju.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Koristite LiveAgent-ov izvorni live chat za razgovor s klijentima u realnom vremenu ili interno s kolegama dok rješavate upite klijenata.
Kreirajte kompleksnu IVR hijerarhiju, preusmjeravajte pozive ili omogućite vašim klijentima automatsko ponovno pozivanje. Video chat je također podržan, interni kao i onaj s klijentima.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Bez premca. S obzirom na ogromnu količinu funkcionalnosti koju LiveAgent nudi, naša je ponuda krađa. Isprobajte LiveAgent danas.
Most Popular
Imate poteškoća u pružanjudobre usluge u vrijeme COVID-a?
Optimizirajte korisničku podršku tijekom pandemije uz LiveAgent. Isprobajte naš softver za daljinski rad besplatno, bez obaveza i kreditne kartice. Osigurajte sigurnost zaposlenika i zadovoljstvo klijenata uz 24/7 podršku. Pridružite se liderima poput Forbesa i Airbusa. Započnite 14-dnevno besplatno probno razdoblje danas!
Recite zbogom nejasnoćama uz softver za interakciju s korisnicima
Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.
Trebate poboljšati svoju korisničku službu?
Poboljšajte svoju korisničku službu uz napredne značajke korisničke podrške koje vam pomažu personalizirati komunikaciju i pružati brze odgovore vašim klijentima.
Tražitealternativu za CallPage?
LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team