Upoznajte naše Avengerse za uspjeh korisnika

Michaela

Customer success manager

Michaelino radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 9:00 – 17:00
Utorak: 11:00 – 19:00
Srijeda: 9:00 – 17:00
Četvrtak: 11:00 – 19:00
Petak: 9:00 – 17:00

Andrej

Customer success manager

Andrejevo radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 11:00 – 19:00
Utorak: 7:00 – 15:00
Srijeda: 11:00 – 19:00
Četvrtak: 7:00 – 15:00
Petak: 7:00 – 15:00

Laura

Customer success manager

Laurino radno vrijeme(CET, Beč

Ponedjeljak: 9:00 – 17:00
Utorak: 11:00 – 19:00
Srijeda: 9:00 – 17:00
Četvrtak: 11:00 – 19:00
Petak: 9:00 – 17:00

John Gordon

Customer success manager

JG-vo radno vrijeme (EST, New York)

Ponedjeljak: 9AM – 5PM
v: 9AM – 5PM
Srijeda: 9AM – 5PM
Četvrtak: 9AM – 5PM
Petak: 9AM – 5PM

Beata

Customer success manager

Beatino radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 11:00 – 19:00
Utorak: 7:00 – 15:00
Srijeda: 11:00 – 19:00
Četvrtak: 7:00 – 15:00
Petak: 7:00 – 15:00

Related Articles to Uspjeh klijenta
Postoji mnogo načina kako pružiti kvalitetnu korisničku uslugu. To može biti kroz razumijevanje potreba korisnika ili kroz korištenje kvalitetne pomoćne službe, poput LiveAgent-a.

Učinkovita korisnička usluga

Otkrijte tajne učinkovite korisničke usluge s LiveAgent softverom! Poboljšajte produktivnost svog tima i zadovoljstvo klijenata uz 24/7 podršku, obučene agente i strategije usmjerene na korisnika. Iskoristite naše besplatno probno razdoblje i podignite svoje poslovanje na višu razinu.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Otkrijte kako poboljšati zadovoljstvo kupaca uz LiveAgent - vodeći softver za korisničku uslugu. Saznajte kako mjerenje zadovoljstva i višekanalna podrška mogu povećati lojalnost kupaca i profitabilnost. Isprobajte besplatno na 14 ili 30 dana i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!

LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.

Iskoristite softver za angažman korisnika

Isprobajte LiveAgent softver za angažman korisnika s višekanalnom podrškom, automatizacijom i CRM-om. Besplatna proba 30 dana, bez kartice!"

Skor predviđenog zadovoljstva mjere je koja pokazuje vjerojatnost hoće li će ticket dobiti pozitivnu ili negativnu ocjenu zadovoljstva.

Skor predviđenog zadovoljstva

Otkrijte kako Skor predviđenog zadovoljstva predviđa ocjene korisničke usluge i pomaže poboljšati zadovoljstvo kupaca.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x