VIP podrška

Dostupnost i raspon usluge

Ovo je dodatna značajka dostupna u slučaju da veći klijent zahtijeva namjensku osobu i dostupna je samo u najvećem planu (Sve uključeno) s dodatnom naknadom od 1000 € mjesečno.

Raspon namjenske podrške

Jedna namjenska točka kontakta

Imat ćete namjenskog agenta iz podrške kojeg ćete znati po imenu. Bit će dodijeljen vama i vašem poslovanju i moći ćete mu se obratiti bilo kad.

Unutar softvera za upravljanje korisničkom podrškom također ćete imati pristup jedinstvenom gumbu za chat koji će vam omogućiti izravnu komunikaciju s vašim agentom. Dobit ćete pristup njegovom kalendaru i moći zakazati poziv s njim.

Prioritetni pristup iskusnijim agentima

Ako trebate naprednu podršku, odmah ćemo vas preusmjeriti na tehničkog agenta druge razine koji ima iskustvo u rješavanju kompleksnih tehničkih problema.

Pozivi za savjetovanje

Možete zakazati sastanak s vama dodijeljenim agentom podrške u vezi asistencije, vodiča kroz značajke ili brainstorminga za implementaciju promjena u sustav.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dostupnost dodijeljenog agenta podrške

Osim 24/7 chat podrške na našoj web stranici i standardne podrške putem e-pošte, dobit ćete:

  • Namjenska podrška putem chata od 9:00 do 17:00 (CET) od ponedjeljka do petka.
    • Pozivi primljeni izvan radnog vremena bit će preusmjereni na glasovnu poštu, a mi ćemo dati sve od sebe da vas povratno nazovemo ili reagiramo u najkraćem roku.
  • Namjenska podrška putem e-pošte od 9:00 do 17:00 (CET) od ponedjeljka do petka.
    • Prikupit ćemo e-poruke primljene izvan radnog vremena, ali ne možemo garantirati poduzimanje nikakve radnje do idućeg radnog dana.
  • Namjenska telefonska podrška: Možete zakazati poziv sa svojim dodijeljenim agentom za podršku na temelju njegove dostupnosti u kalendaru.

VIP SLA vrijeme odgovora

Ozbiljnost

Definicija

Ciljano inicijalno vrijeme odgovora

Ciljano vrijeme popratnog odgovora

Ozbiljnost 1 Kritično

Usluga ne radi ili nije dostupna.
Situacija zaustavlja poslovne operacije klijenta i ne postoji proceduralno zaobilazno rješenje.

1 sat ili manje.

4 sata ili manje. Agenti podrške rade s našim administratorima kako bi povratili uslugu što je prije moguće.

Ozbiljnost 2 Visoko

Značajna degradacija izvedbe.
Cloud usluge su operativne, ali prikazuju visoko degradiranu izvedbu koja ima snažan utjecaj na korištenje.

1 sat ili manje.

4 sata ili manje. Agenti podrške rade s našim administratorima kako bi povratili uslugu što je prije moguće.

Ozbiljnost 3 Standardno

Djelomični gubitak cloud usluga s utjecajem na poslovanje klijenta.
Na primjer, nove e-poruke ne dolaze ili određena integracija ne radi.

2 radna sata ili manje.
Vaš dodijeljeni agent će inicirati kontakt u rasponu od 1-2 sata, obično odmah.

2 radna dana ili manje.
Vaš dodijeljeni agent će rješavati svu komunikaciju i držati vas obavještenima.

Ozbiljnost 4 Popravak buga

Upit u vezi buga (problema koji nije kritičan).
Na primjer, imate određene nedostatke pri korištenju LiveAgent-a (npr. specifično pravilo ne radi ili nešto slično).

1 radni dan ili manje
Vaš dodijeljeni agent će vas kontaktirati u roku 24 sata, obično odmah.

Vaš dodijeljeni agent će rješavati svu komunikaciju i držati vas obavještenima.

Ozbiljnost 5 Zahtjev

Zahtjev za konzultaciju u vezi postavki, prijedloga za nove značajke ili bilo kojih drugih pitanja za našu podršku.
Na primjer, postavke pravila automatizacije, konzultiranje u vezi slučaja korištenja, pitanja o značajkama ili nešto slično.

1 radni dan ili manje
Vaš dodijeljeni agent će vas kontaktirati u roku 24 sata, obično odmah.

Vaš dodijeljeni agent će rješavati svu komunikaciju i držati vas obavještenima.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Capterra GetApp G2 Crowd

Imate problema s izborom pravih riječi? Iskoristite naših 10 pažljivo sastavljenih predložaka korisničke podrške za svaku priliku i to odmah.

Predlošci korisničke podrške

Discover 10 free customer support templates from LiveAgent to streamline your responses to common issues like password resets and feature requests. Enhance your customer service efficiency with these ready-to-use templates, while improving client satisfaction. Try it free, no obligations!

Kako kontaktirati UPS korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.

UPS kontakt korisničke podrške

Kontaktirajte UPS korisničku podršku putem live chata, poziva ili baze znanja. Pregledajte pravne kontakte i GDPR politiku. Otkrijte kako stupiti u kontakt s UPS-om za brzu i efikasnu podršku. Nema email podrške. Posjetite stranicu za više informacija!

HTML je skraćenica od Hypertext Markup Language. To je najpoznatiji prezentacijski jezik koji se standardno koristi za stvaranje web stranica ili web aplikacija.

HTML

Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!

Kako kontaktirati Viber korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške na društvenim medijima i samoposlužne podrške.

Viber kontakt korisničke podrške

Otkrijte kako kontaktirati korisničku podršku Vibera putem e-maila, baze znanja i društvenih mreža. Posjetite našu stranicu za brze i jednostavne korake kako biste stupili u kontakt s Viberovim predstavnicima i saznali više.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x