Zadovoljni kupci su vjerniji, vjerojatnije je da će ponovno kupiti, spremniji preporučiti vašu marku, profitabilniji za vaše poslovanje – i imaju niže troškove zadržavanja. Mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom postalo je danas obvezno za većinu tvrtki jer vam pruža dragocjene informacije o izvedbi vaše usluge.
Kada se mogućnosti izvještavanja LiveAgent-a integriraju s jednim od vodećih softverskih rješenja za zadovoljstvo kupaca, zadovoljstvo vaše korisničke usluge možete podići na sljedeću razinu. Jednostavno dobijte povratne informacije kupaca o razgovorima, pratite kvalitetu korisničke podrške i steknite dublje razumijevanje svojih kupaca kako biste neprestano poboljšavali vašu uslugu.
Sretni kupci besplatno promiču vaš proizvod! Nakon pozitivnog iskustva, 69% kupaca preporučilo bi tvrtku drugima, a 50% bi je češće koristilo.(NewVoiceMedia) |
Zadovoljstvo kupaca gradi povjerenje u vašu marku. Povećanje ocjene zadovoljstva kupaca u tvrtki od 10% dovodi do povećanja povjerenja kupaca za 12%. (Institut za korisničke usluge)
Privlačenje kupca košta više od zadržavanja. Stjecanje novog kupca je negdje od 5x do 25x puta skuplje od zadržavanja postojećeg kupca. (Harvard Business Review)
Softver za zadovoljstvo kupaca alat je koji omogućuje tvrtkama lako prikupljanje, organiziranje i upravljanje povratnim informacijama kupaca, mjere zadovoljstvo kupaca i prepoznaju nesretne kupce. Te aplikacije mogu uključivati analitiku, upravljanje anketama, prikupljanje povratnih informacija, praćenje žalbi, mogućnosti izvještavanja o pozivima i druge značajke. Osim što vam pruža djelotvoran uvid u to koliko su vaši kupci zadovoljni vašim poslovanjem ili iskustvom korisničke službe koje pružate, softver za zadovoljstvo kupaca može vam pomoći i da procijenite svoje zaposlenike u podršci na temelju povratnih informacija koje dobivaju.
Veliko zadovoljstvo kupaca dovodi do veće dobiti. Zadovoljni kupci koji su doživjeli pozitivno iskustvo s tvrtkom troše 140% više od onih koji su imali loše iskustvo. (Harvard Business Review)
Zadovoljni kupci imaju veću životnu vrijednost. Promotor korisničkog iskustva ima doživotnu vrijednost za tvrtku koja je 600 do 1.400% veća od vrijednosti klevetnika. (Bain & Company)
Na današnjem hiperkonkurentnom tržištu stvaranje izvrsnog proizvoda ne garantira uspjeh ako ga ne potkrijepite izvrsnom uslugom. Kvaliteta korisničke podrške koju pruža vaše poslovanje izravno utječe na ukupno zadovoljstvo kupaca vašom markom. Ako ne mjerite zadovoljstvo korisničkom uslugom, nikada nećete znati koliko su vaši kupci zadovoljni (ili nesretni) s kvalitetom usluge koju pruža vaša organizacija.
LiveAgent-ova platforma za korisničke usluge složeno je višekanalno rješenje. Značajke koje vam omogućuju mjerenje zadovoljstva korisničkom uslugom samo su mali dio onoga što softver može učiniti. Sadrži više od 179 značajki koje vam mogu pomoći da pojednostavite komunikaciju s kupcima, poboljšate korisničku podršku i poboljšate ocjene zadovoljstva korisničkom uslugom.
Uklonite potrebu za prebacivanjem između različitih alata. LiveAgent kombinira:
Današnji potrošači koriste više komunikacijskih kanala za povezivanje s tvrtkama i očekuju besprijekorno iskustvo svih njih. Pomoću softvera LiveAgent lako možete upravljati svim svojim interakcijama s kupcima s jednog mjesta i pružiti dosljedno iskustvo višekanalne usluge bez obzira na kanale koje korisnici koriste.
Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, spremljene odgovore, mogućnosti timske suradnje kao i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima i prethodnim interakcijama) omogućuju vašem timu pružanje brze, visoko učinkovite i personalizirane podrške – a sve rezultira povećanom ocjenom zadovoljstva kupaca.
Izmjerite ukupnu izvedbu korisničke službe i identificirajte područja za poboljšanje. LiveAgent nudi robusne mogućnosti analitike i izvještavanja koje vam omogućuju praćenje brojnih mjernih podataka i KPI-ova, generiranje različitih izvješća kao što su upotreba kanala, izvedba i dostupnost agenta, usklađenost sa SLA-om, izvješća o praćenju vremena i još mnogo toga.
LiveAgent ima povjerenje preko 21.000 tvrtki širom svijeta u različitim industrijama.
Softver je fleksibilan, lako skalabilan i može se prilagoditi vašim potrebama.
Bez ugovora i skrivenih troškova. Samo 4 različita plana pretplate s fer cijenama – od kojih je jedan besplatan.
Iskoristite softver za angažman korisnika
LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.
Djelujte u pravom trenutku sa softverom za praćenje korisnika
Isprobajte najbolji softver za praćenje korisnika na tržištu. LiveAgent je kontinuirano prepoznat kao najbolji alat za praćenje korisnika za male i srednje tvrke.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team