Key takeaways
Pros
- Odlično sučelje s lakom navigacijom
- Odličan uređivač članaka
- Odlična cijena
Cons
- Vrlo osnovne značajke baze znanja
- Pomalo nelogično mjesto za gumb u bazi znanja
Početak rada s Deskero bazom znanja
Deskero je cloud-based rješenje za upravljanje korisničkom službom kojw se može koristiti kao softver za bazu znanja. Osim baze znanja, Deskero se fokusira na višekanalnu podršku, korisničku službu putem društvenih medija i live chat korisničku službu. Iako se čini da je live chat najpromoviranija značajka, u ovom pregledu ćemo pogledati značajke Deskero baze znanja.
Deskero je jedno od rješenja koje vas ne prisiljava da odradite demo; možete odmah početi s besplatnim probnim razdobljem bez potrebe za bilo kakvim podacima o kreditnoj kartici. Također je vrlo brz, tako da se možete registrirati i ući u svoju novu upravljačku ploču za nekoliko minuta. Deskero vam pomaže da sve postavite uz kratki, ali vrlo koristan vodič na početku vašeg putovanja. Kad ste gotovi, bit ćete u glavnoj upravljačkoj ploči i moći ćete je početi istraživati.
Sučelje ima zanimljiv izbor sheme boja i mislim da se nekim ljudima jednostavno možda neće svidjeti. To je, međutim, stvar osobnog ukusa i svatko ima svoj. Bez obzira na to, sučelje je vrlo dobro dizajnirano i izgleda lako za navigaciju u svim okolnostima, što je najvažniji dio. Ništa ne nedostaje i jasno možete vidjeti svaki alat od samog početka, pa bi bilo koji tijek rada trebao biti lagan. Ovo sučelje može konkurirati najboljim rješenjima.
Gornji dio sučelja pokazuje jednostavnu traku izbornika koji vas može odvesti do raznih Deskero alata i odjeljaka. Tu su tiketi, zadaci, klijenti, analitike, chat, postavke i baza znanja. To znači da ne morate obavljati dosadne pretrage po cijelom softveru kako biste našli što tražite, što se uvijek cijeni, iako bi to trebalo biti standardna stvar. Svaki odjeljak ovih izbornika je popraćen sekundarnim izbornikom s lijeve strane, koji vam omogućuje izvođenje radnji i odlazak na pododjeljke. Kada kliknete na opciju baze znanja, bit ćete odvedeni u novu praznu bazu znanja s jednostavnim sučeljem.
Korisničko iskustvo i značajke
Sučelje će vas pozvati da prvo stvorite kategorije i podkategorije, što otkriva da Deskero nudi neke dobre mogućnosti za organiziranje vaših članaka. Pri stvaranju novih kategorija možete odabrati naziv kategorije i opcije vidljivosti – možete odabrati hoće li kategorija biti vidljiva interno od strane agenata, eksterno od strane klijenata, od strane agenata i klijenata ili samo od određenih skupina agenata.
Ovdje se može pronaći prvi problem s Deskero sučeljem. Pronalazak opcije za stvaranje novog članka nije jednostavan jer nigdje nije dostupan vidljivi gumb. Čak nisam mogao unijeti kategoriju članka, a jedina opcija bila je stvaranje još jedne kategorije (ili podkategorije). Trebalo mi je minutu da shvatim da se opcija za stvaranje članka nalazi u lijevoj izbornoj traci pod opcijom “Solutions”, a tamo možete stvoriti novu rješenje (članak). Iako ovo nije najgora navigacija, sigurno nije ni najbolja jer većina softvera baze znanja uključuje jasno smješten gumb za kreiranje članaka.
Nakon što kliknete na gumb “New solution“, možete početi pisati u uređivaču članka. Drago mi je reći da je uređivač članaka izuzetno dobro osmišljen. Poput svakog dobrog uređivača članaka, Deskero uređivač članaka usredotočuje se na pisanje umjesto da odvraća pozornost. Polja za naslove, sažetak i tijelo članka su široka i zauzimaju većinu prostora. Nema ometajućih elemenata i možete se usredotočiti na pisanje.
Međutim, urednik ima ogroman problem s nedostatkom značajki. Set alata za uređivanje teksta jedan je od najjednostavnijih koje sam ikad vidio jer nudi samo osnovne funkcije uređivanja. I dalje ih možete koristiti za pisanje dobrih članaka uz malo kreativne upotrebe, ali Deskero bi imao koristi od ažuriranja koje bi dodalo više tekstovnih funkcija u sustav. Možete napraviti osnovne stvari kao što su upotreba podebljanja i kurziva. Nažalost, nema drugih opcija poput poravnavanja teksta, opcija zaglavlja, opcija veličine fonta i drugih relativno važnih stvari koje bi trebale biti standard u svakom uređivaču teksta.
Međutim, imate opcije za dodavanje vlastitog koda, poveznica, slika i videa, tako da možete biti kreativni i pokušati prilagoditi svoje članke koliko god možete s tim opcijama. Na dnu uređivača članaka možete pronaći i opcije za oznake i optimizaciju tražilica.
Cijene
Cijena može biti i prilično razočaravajuća, s obzirom na to kako je sveukupno loše opremljena Deskero baza znanja. Međutim, svaki plan nudi druge komunikacijske alate, tako da cijena nije samo za značajku baze znanja, što znači da Deskero može biti prilično dobar izbor. Nudi tri plana, a svaki od njih nudi potpuni set komunikacijskih alata. Ograničenja dolaze iz drugih izvora.
Grow
Grow plan košta $12 mjesečno po korisniku za mjesečno naplaćivanje ili $9 mjesečno po korisniku za godišnje naplaćivanje. Fokusiran je na pružanje osnovnih help desk značajki. Glavne značajke uključuju tiketing na društvenim mrežama, automatizaciju dodjele, live chat, desktop obavijesti i potpune API-je.
Business
Business plan košta $30 mjesečno po korisniku ako se plaćanje vrši mjesečno ili $25 mjesečno po korisniku s godišnjim planom. Glavne značajke uključuju kompletni višekanalni set alata, pravila za dodjeljivanje tiketa, widget za chat i povratne informacije, ugovore o razini usluge i scenarije koji su zapravo automatizacija.
Premium
Premium plan košta $120 mjesečno po korisniku uz mjesečno naplaćivanje ili $90 mjesečno po korisniku uz godišnje naplaćivanje. Ovo je najskuplji plan i nudi upravljanje za više brandova, praćenje vremena, proširena poslovna i logička pravila, besplatne interne agente te dodatnu podršku i prilagodbu.
Zaključak
Deskero nudi puno za vrlo nisku cijenu, međutim, nedostaju mu neke bitne značajke i to je šteta. Ovo je sveukupno jednostavan za korištenje i dobro dizajnirankomad help desk softvera koji sigurno mnogim klijentima pruža zadovoljstvo. Iako baza znanja nije baš beskorisna i rad sa njom je užitak, nema puno prostora za prilagodbu vaših članaka. To bi mogli pokriti niskom cijenom ako bi u svoju ponudu dodali samo malo više opcija za bazu znanja.
Frequently Asked Questions
Ne mogu pronaći gumb za kreiranje novog članka u Deskero bazi znanja.
Nakon što uđete u svoju bazu znanja, vidjet ćete zaslon koji će vas pozvati da stvorite novu kategoriju ili podkategoriju, ali ne i opciju za kreiranje novog članka. Ova opcija je dostupna pod stavkom Solutions na lijevoj ploči. Kliknite na nju i vidjet ćete gumb za kreiranje novog članka u gornjem desnom kutu sučelja baze znanja.
Gdje mogu prilagoditi Deskero korisnički portal?
Ovu opciju možete pronaći u postavkama. Idite na Settings > Public portal > Branding. Ovdje možete promijeniti logo i boje vašeg korisničkog portala, kao i jezike, informacije o portalu i još mnogo toga.